יום ראשון, 7 בפברואר 2010

Time Square, Messiah, Carriage and Mcdonald's






6 תגובות:

  1. זהו. אני מרגישה עכשיו ממש בטוחה לעשות את זה לבד.
    מאד משמח לקרוא שאת ככה נהיית "ניו יורקרית" לגמרי (ב- R כמובן).

    אני אגב ממש בעד סטארבאקס.

    יעל

    השבמחק
  2. יעלי,
    את ממש אמיצה. כל הכבוד לך ככה לבד בלי תור.
    אני מודה שיש סניפים שנראים בסדר, אבל להיות ממש בעד באופן גורף זה בעייתי (יש לך מזל שאת ירושלמית, אם הית תל אביבית יכול להיות שהיו מוציאים אותך מחוץ לחומות העיר על אמירה כזאת...).
    ואיזה יופי שחזרת לעבודה. רק לא להתפרע שם!
    נשיקות.

    השבמחק
  3. אגב, לאן נעלמו חבריי הטובים אריה ודויד?

    השבמחק
  4. דיוויד בשבילך. קרסתי תחתי. אורי חולה+אוצר+אני מרגיש די רע+והחשוב מכל - תיוקים. היית מאמינה שיש לי 37 מיילים באינבוקס??? אריה במוזיאון האיסלם כמובן. ועיקר שכחתי - ממש יפה התמונות שלך. המשיכי לפזר ניחוח של קוסמופליטיות על הפרובינציה.

    השבמחק
  5. הי,

    טוב זאת הפעם הראשונה שאני בבלוג שלך ואני חייבת להגיש שזה פשוט אדיר. את כותבת ממש יפה ואמיתי ואני בקלות מתחברת לסיפורים. לגבי הקפה בניו-יורק - תקלה רצינית, אבל אם מתאמצים מוצאים.

    תמשיכי ליהנות (כדי להיות בטוחה שאת מבינה אז - keep having a great time)

    השבמחק
  6. מיכל זה אומר תמתמחה? אתם חייבים להיות יותר ברורים...

    השבמחק