יום חמישי, 25 בפברואר 2010

עם רותי

אתמול נפגשתי עם רותי שהגיעה לעיר לכמה שבועות.
נפגשנו ב-14:30 ועד 21:00 הלכנו ברגל בערך את כל החלק הדרומי של מנהטן (חוץ מהפסקה של שעה לאכול מרק בסוהו).
היה כל כך כיף! גם שוב גיליתי שאני כבר מכירה כאן, שזה גילוי מאוד משמח, ובמקביל שזה שאני מכירה לא מוריד לי מההתרגשות מהרחובות האלו, והחנויות המעוצבות נורא, ומהשלטים, והאנשים, והמסעדות (בית ספר ענק לעיצוב כל המקום הזה), וגם גיליתי גילוי חדש ולא כל כך מפתיע - שכמה שכיף לבד, מאוד מאוד כיף להסתובב עם מישהו. במיוחד אם המישהו הוא רותי שהיא מעניינת, וכייפית, וגם מעדיפה ללכת ברגל, ומתעניינת באותם דברים שאני, ומתרגשת נורא מהכל (אבל במיוחד מהסידור של הגבינות בסופר - זה באמת מרגש!)






















רותי לומדת לצלם ואני אוכלת מרק -




8 תגובות:

  1. you are sholetettttttttttt!!!!!!!!!
    i had so much fan, you are very very magniva just for you to know (and maztchika also...)
    see you in friday

    השבמחק
  2. btw anonimi = ruthy

    השבמחק
  3. מקסים! אני כל כך אוהבת את הצילומי מראות שלך.
    רק מלהסתכל על הגוש תלתלים הקופצני שעומד לידך רואים שכיף כיף עם רותי!
    ואיזה כיף מרק בסוהו.
    וגם - פתאום שמתי לב שהמעיל האפור, שהוא מניו יורק אחרת לגמרי, סוף סוף זוכה לכבוד המגיע לו.

    השבמחק
  4. יעלינקה!!
    כן, כל מה שכתבת די מדוייק. המעיל לא רק שזוכה לכבוד, אני אפילו שוקלת להעניק לו איזה איתור גבורה על מה שהמסכן חווה, ועל העוז שהוא מפגין כשהוא מגן עליי בכזה חירוף נפש! הוא באמת משהו (היה שווה למדוד 43 מעילים לפניו).
    חוץ מזה, אנחנו חייבות חוויה מתקנת לאותה ניו יורק, ואפשר כבר עכשיו לקבוע ל-2027. והפעם לא בינואר. תשרייני לך את יוני. איזה כיף יהיה! 

    השבמחק
  5. שריינתי, אבל אני תוהה - נראה לך שעדיף לפני הביקור אצל הבנות בסין, או אחרי? אפשר אולי להמשיך ישר משם...
    ובכלל, מתגעגעים אליך כאן. איזה כיף יהיה כשתבואי

    השבמחק
  6. לא שמתי לב שכבר 2010, נראה לי שסין בכלל יהיה ב-2037

    השבמחק
  7. זה באמת בעיה שכבר 2010. אפשר בינתיים לשריין את 2027, מיד אחרי הבת מצווה של הבנות, וגם את 2035 לסין (למרות שאני מעדיפה אינדונזיה, ואז כבר יהיה מותר לישראלים, אבל מה שהן יחליטו). 

    השבמחק
  8. ומתגעגעים גם אליך פה! לפחות אני. מאוד.

    השבמחק