יום ראשון, 21 בפברואר 2010

...אז מה רצינו להגיד בעצם?

כבר כמה ימים שאין לי ממש מה להגיד כאן.
שגרה.
הימים האחרונים היו מעולים ופשוטים.
היום למדתי כל היום בבית, למרות שבחוץ היה יום נעים במיוחד (5 מעלות!).
אתמול הסתובבתי קצת עם איזה בחורה שהגיעה לעיר בפעם הראשונה, וגיליתי שלמרות מה שאני חושבת, אני כבר קצת מכירה כאן ויודעת להגיד - "זה איזור קצת משעמם, פה יש מכולת יפנית מגניבה, פה יש אוכל טעים ולא יקר, וכאן, אם ממשיכים דרומה - זה הסוהו".
וביום שישי אכלתי ארוחת ערב אצל נעמי, שהיא אחת מהשידוכים שעשו לי מהארץ, ובמקביל היא גם בחורה שהיתי שמחה להיות חברה שלה גם בארץ ככה שהיא לא מרגישה כמו פשרה או מישהי להעביר איתה את הזמן כי אין לי כאן ממש הרבה אפשרויות. אז היתה ארוחת ערב מעולה, ואפילו קידוש, ואחר כך גם קצת פסנתר וגיטרה ושירים ישראלים שאני כל כך אוהבת לשיר (גיליתי שאין לי ממש חברים שמנגנים וזה מאוד חבל, אז אם לא אכפת לכם לעשות מאמץ ובשלושה חודשים וחצי הקרובים ללמוד מהר לנגן ממש טוב על איזשהו כלי נגינה, אני מאוד אעריך את זה... רונן, אתה לגמרי בכיוון) והיה כיף גדול.

אז הנה בכל זאת כמה תמונות מהימים האחרונים.

שוב מומה -





























אני יודעת שהפוקוס הוא על הרוטב סלסה בצד (אם בכלל), אבל אני עדין אוהבת את התמונה הזאת - 



9 תגובות:

  1. אני מנגנת בגיטרה! שירים עבריים והכל (אם כי לא בשבת). פשוט דודי מסתיר את המידע הזה מאנשים כי זה מביך אותו לשבת ולשיר.

    השבמחק
  2. זה נכון. הכל בגלל שאני לא סובל את חווה אלברשטיין. שרה נורא. ושמאלנית. ואשה.

    השבמחק
  3. אז יאללה, קבענו! יוני, לא בשבת, ודודי לא חייב לבוא (לדעתי בכלל הוא שמע אותי פעם אחת שרה והמציא את הסיפור הזה שאסור לו לשמוע נשים שרות....)

    השבמחק
  4. אני מנגנת על העצבים של מיקי לפעמים זה נחשב? הוא וואחד כלי...

    השבמחק
  5. חוה אלברשטיין מלכה, נא לא ללכלך עליה.
    וגם נעמי. איזה כייף כששידוכים מצליחים.
    כשאני קורא את הבלוג שלך אני מתגעגע לשתיכן.

    השבמחק
  6. אז אבי, קדימה, במאי אתם באים לכאן לסופ"ש ויומולדת 30 לנעמי!
    ואפרת ויעל, אני מצטערת אבל לא נראה לי שזה מספיק בשביל להרים ערב... תודה על המאמץ.

    השבמחק
  7. כן, לא ללכלך על חוה.
    ותודה לכולכם על ששלחתם את טל- היא באמת מכירה את כל המילים של כל השירים ועושה לנו פה שמח ואפילו יש לה וסט ירוק מגניב חדש.
    אבי- מהר להכניס את היד לשק הנקודות של יניב ולהוציא מספיק לשני כרטיסים קטנים לניו-יורק במאי. בוא נראה עד כמה אתה מתגעגע לשתינו :)

    השבמחק
  8. אין לכן מושג כמה אני רוצה לעשות את זה. אנחנו נבדוק את האפשרות לקפוץ לכמה ימים במאי, ולחגוג על כל החתונות :- )
    נ.ב: יש משהו נחמד בכך שבפורומים מסויימים אתה יכול להיות "אנונימי", ועדיין כ"כ מזוהה...

    השבמחק