יום שני, 1 בפברואר 2010

סתם יום של חול



אני כבר יותר משבוע כאן, והיום גיליתי שכנראה שקצת התרגלתי והכל יותר שגרתי -
- קודם כל עברתי לדירה הקבועה שלי, אז יכולתי לפרוק את המזוודות ולשים את הכל בארונות,
- התחלתי לאכול בערב בדירה סלט ישראלי (סוג של - יש בו את כל הרכיבים, רק שכחו לשים בהם טעם) במקום סושי,
- בבוקר אפילו חשבתי לא לקחת איתי את המצלמה (ואיזה מזל שהתחרטתי!),
- היום הלכתי ברגל בחזרה מהלימודים שנמצאים הרחק בסוהו ולא הסתכלתי במפה (טוב נו, הצצתי פעם אחת רק לוודא שאני באמת בכיוון),
- בדרך קניתי בחנות ושילמתי עם המטבעות שכל הזמן הצטברו לי בארנק ועד עכשיו לא היה לי נעים להסתכל בהם ממש מקרוב ולבדוק איזה מספר כתוב על כל אחד מהם,
- היום כבר היה לי הרבה יותר קל להציג את עצמי באנגלית לפני כיתה של 20 אמריקאים, ואפילו שאלתי שאלה ועניתי לאחרת (באנגלית, כן?),
- אם נניח יש מינוס שלוש מעלות בחוץ זה נראה לי (לי!) לא כל כך קר, ומאוד הגיוני ללכת שעה וחצי ברגל הביתה...

וכל זה בכלל בכלל לא אומר שאני לא מתרגשת מזה שאני הולכת הביתה בשדרה השביעית, בין כמות אנשים בלתי נתפסת, ובדרך גם עוברת בטיים סקוור (במקום ללכת על אבן גבירול ולעבור בגן העיר נניח...).

אז איכשהו בסוף יצא שיש מלא תמונות מהסתם יום הזה -


8 תגובות:

  1. מסתכלים בתמונות ורואים שיש לך את זה. שווה להפקיד בידיך מצלמה.
    באשר לאתמול זה שעשיתי לך השוואה לכלב האהוב שלנו זה אצלנו מחמאה. רציתי לספר לך עוד שאתמול בערב חזרתי מהעבודה ומצאתי את החתולה האהובה ביותר עלי כשהיא דרוסה למוות. המזל הוא שיש לי חתול ג'ינג'י הקרוי בין היתר שתיים, שהוא כזה חמוד שיש בו מידה רבה של נחמה. ותודה לך.

    השבמחק
  2. פתאום ראיתי שקוראים לי במערכת ג'ימייל "אריה" ומיד סמרה לי הרעמה שאיננה עוד.
    בשבילך אריק

    השבמחק
  3. אני לא רוצה להתעמת עם אריה אבל לדעתי אם תשאלי את אחינועם ובת עמי על שתיים הן לא ידעו על מה את מדברת. נסי ג'ינו.
    התמונות באמת ממש יפות אבל העם דורש עידכונים בזמן אמת על הרכישות! וגם לראות עבודות שלך. למעשה העם ממש רוצה לבוא לבקר.
    נשיקות ממוזיאון האיסלאם.

    השבמחק
  4. אז אני אעדכן את העם שהיום בהפסקה רכשתי ג'ינס ממש יפה.
    ושלפני כמה ימים רכשתי כפפות שאני מחבבת.
    זהו, אלה כל הרכישות.
    עבודות שלי זה עוד קצת מוקדם להראות - יש בינתיים סקיצה חסרת קונספט, ואני מקווה שהיום בלילה תהיה עוד סקיצה ועם קצת יותר קונספט. כשיהיה משהו נורמלי, אני אראה.
    לענין שתיים (שמשום מה את מכנה בשמות אחרים), אני אצטט גדולים ממני ואגיד לך תור, ש"מי שחמאה על ראשו, שלא יצא לשמש...".

    השבמחק
  5. היום יש מלא גשם בירושלים, ואולי עוד מעט יהיה גם שלג.
    מזל, כי בדיוק היום החלטתי לשים חמאה על הראש.

    השבמחק
  6. תור, זה ששיניתי את ההגדרות לא אומר שאת צריכה להיות אנונימית! את לא צריכה להתבייש בזה שאת מסתובבת עם החמאה על הראש.

    השבמחק
  7. יש! תור עוזרת לי לכתוב לך (ובכלל בפעם הראשונה בבלוג).

    השבמחק
  8. ובכן רק אעדכן שבפורים הלשכה מתחפשת לחתולים של אריק. וגם - לקנות ירקות עם טעם בניו יורק זה לא קל וגם לרוב יקר. ב-wholefoods יש ירקות מהממים אבל יקר. אני לא יודעת מה קורה בחורף אבל יש farmers markets בסופי שבוע בכל מיני מקומות בעיר שזה דוכנים ברחוב שמוכרים ירקות מגידול באיזור. אם את לא מוצאת, תהיי ישראלית damnit ותשאלי שכנים במעלית.

    השבמחק