יום חמישי, 11 בפברואר 2010

ימי חמישי

ימי חמישי הם לא פשוטים.
בחמישי בערב יש לי שיעור אז במהלך היום אני צריכה ללכת להדפיס את העבודה שאני מגישה ולהכין אותה להגשה.
זה הימים שאני הכי שמה לב בהם כמה, למרות שאני מרגישה כבר די מקומית, אני בעצם לא מבינה כלום. או יותר נכון הם לא מבינים כלום!
הכל באינטשים, מקומות שמדפיסים נייר בגודל A3 הם ממש נדירים, לא בכל מקום אפשר להדפיס ומיד לקחת (בשבוע שעבר הלכתי לאיזה מקום שמצאתי באינטרנט והדורמנית שאלה אותי אם קבעתי פגישה... איכשהו לא חשבתי לתאם מראש עם אף אחד את ההדפסה של הסקיצה שלי...), הם לא שמעו כאן על גרמים, ואיך לעזאזל אומרים קרטון ביצוע?!
אז ככה קורה שהיום מה שעשיתי זה להדפיס עמוד A3 אחד (שזה כאמור הישג לא מבוטל), לקנות קרטון ביצוע (למתעניינים - mounting board) ודבק, לנסוע איתם בסאבווי, ללכת ברגל הביתה (בכלל לא פשוט ללכת מול הרוח הניו יורקית עם קרטון ביצוע ביד) ולהדביק את העבודה שלי.
אני מותשת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה