יום חמישי, 15 באפריל 2010

Noguchi

מסתבר שהוא פסל מאוד מפורסם (שנניח תכנן בין היתר את גן הפסלים במוזיאון ישראל), ומסתבר שיש מוזיאון עם הרבה עבודות שלו בקווינס, ועוד מסתבר, שאמא שלי מאוד אוהבת אותו. אז ככה קרה שאמא שלי ואני נסענו היום למוזיאון נוגוצ'י בקווינס.
אני טענתי כל הדרך שאנחנו כנראה נהיה המבקרים הראשונים במוזיאון אי פעם. ככל שהדרך התארכה, בסאבווי ואז ברגל, הטענה שלי רק התחזקה.
אבל אז הגענו למוזיאון ונאלצתי להתנצל בפני אמא שלי על כל הדברים הקשים שאמרתי על נוגוצ'י. המוזיאון באמת באמת מקסים, ולגמרי שווה את הנסיעה לקווינס ואפילו את הטרק מהסאבווי ועד אליו. בסוף הביקור התחייבתי בפני אמא שלי שמעכשיו אני אייחצן את נוגוצ'י. אז עכשיו חוץ מעורכת דין וסוג של מעצבת, אני גם יחצ"נית -
אם אתם בניו יורק - לכו לראות את נוגוצ'י - באמת באמת כדאי!




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה