יום שלישי, 27 באפריל 2010

דברים שלמדתי

ההורים שלי נסעו הבוקר.
עכשיו שוב פעם ריק פה פתאום, אבל אני כבר יודעת שעוד יום יומיים יהיה שוב כיף להיות לבד.
היום חשבתי שכל אחד שבא לכאן גורם לי להסתכל על הדברים קצת אחרת וחושף אותי לדברים חדשים (כנראה שזה ככה בחיים בכלל, אבל כאן ממש קל להבחין בזה קורה).
כשהסתובבתי עם רותי פתאום נהיו פה בעיר המון חנויות לבגדי ריקוד, וסטודיואים של ריקוד, ומקומות למופעי מחול.
ואז מיכאל בא וגילה לי שאם אני מרימה את הראש קצת למעלה צצים בניינים ממש יפים, והבהיר לי הרבה דברים על צורת המחשבה האמריקאית, וחשף אותי לאוכל המקסיקני.
דנה הכירה לי את רחוב קלינטון שהוא רחוב חמוד ביותר, וגם בזכותה שמתי לב שמאוד כיף בוושינגטון סקוור. כשאיתי בא פתאום נהיו פה בעיר, ואפילו ממש ליד הבית, כל מיני מעדניות או מאפיות שידועות בכל העולם אבל לא היו ידועות לי, ובזכות יובל עשינו פיקניק מעולה בסנטרל פארק.
אז ההורים שלי הביאו איתם את נוגוצ'י, ומופע ג'אז מאוד מגניב (שוב, 5 דקות הליכה מהבית), ופארק מהמם ביותר ברחוב 190 (אני חשבתי שכבר עוברים את הגבול לקנדה במספרים האלו), וגם את הגילוי שבמקרר אפשר לשים אוכל ואז יש אפשרות להכין אוכל בבית. מעניין אם גם בתל אביב זה יכול לעבוד.

2 תגובות:

  1. חסר לי פה כפתור לייק. כי אני פשוט לייק את מה שכתבת.

    השבמחק
  2. תודה מותק.
    באמת חבל שאין לייק. כשלא כותבים תגובות זה קצת מרגיש לי שאני מדברת לעצמי (שזה בסדר בעקרון, אבל אני מדברת לעצמי נורא חזק...)

    השבמחק