יום חמישי, 25 במרץ 2010

הזכיה הגדולה

כל יום יש כאן הגרלה ואפשר לזכות בכרטיסים מוזלים למחזמר "Wicked".
מגיעים חצי שעה לפני ההגרלה, עומדים בתור, כל אחד רושם על פתק את השם שלו ואת מספר הכרטיסים שהוא רוצה (אחד או שניים) ואז בשעה היעודה עומד איש קשוח עם משקפי שמש ומקריא את 13 הזוכים המאושרים (כן ליאור הבן, 13!) שיוכלו לקנות כרטיסים לשורה הראשונה או השניה ב-26$ (המחיר המקורי נע בין 52 ל-300...).
אנחנו כבר ניסינו פעמיים לזכות (אני שלוש פעמים). בפעם הקודמת זה אפילו היה כרוך במירוץ מטורף כי אחרי שנרשמנו גילינו שאין לנו כסף מזומן ואי אפשר לשלם בדרך אחרת אם זוכים, אז מצאנו את עצמנו רצים בטרוף ברחבי העיר לחפש ATM (כמובן שזה שמול המקום של ההגרלה היה מקולקל ובדיוק היה שם טכנאי שניסה לתקן אותו). ולמרות המירוץ, שכלל חציית שדרות סואנות במיוחד ברמזור אדום, ריצה לתוך חנויות בחיפוש אחרי ATM ואפילו קניית קיט-קט (מתוך תקווה שנוכל לקנות עם כרטיס אשראי ולקבל עודף במזומן - בעקרון זה בדרך כלל אפשרי כאן אבל הפעם זה לא היה...), ולמרות שחשבנו שלגמרי הוכחנו שאנחנו ראויים, לא זכינו.
היום לעומת זאת באנו בגישה אחרת. סוג של אדישות. אפילו חשבנו לוותר כי במילא מה הסיכוי לזכות. ודווקא היום פתאום המ"כ הקשוח קרא בשם - "Michael Realtov" או משהו בסגנון. זכינו!!
ישבנו בשורה הראשונה באמצע. ממש סנטימטרים מהשחקנים, במקום שאפשר לראות בדיוק איך מרחו את האיפור, כמה השחקנית הראשית יורקת, ואיך הפיאות מחוברות לקרקפת. היה מדהים!!
העלילה היא הסיפור האמיתי של "הקוסם מארץ עוץ". מסתבר שהמכשפה היתה טובה, והקוסם רע, והיה שם גם איזה ענין עם הגנה על בעלי חיים. התפאורה מטורפת, התלבושות מהממות, ולשחקנית הראשית יש קול שלא יאמן בכלל (ובחור שישב לידי סיפר לי בהפסקה שהוא שחקן ומכיר את השחקנים שמשתתפים במחזמר, ושזאת רק הפעם השניה שהיא מופיעה וכל החברים שלה שם לעודד אותה, אז בכלל היה משמח).
היה מצחיק, ומרגש, וכיף מאוד מאוד. מסתבר שמחזמר יכול להיות דבר די מדהים, וכמו שמישהו אמר לנו לפני שהלכנו, ואנחנו הינו סקפטים - "לכלול את כל מנעד הרגשות הקיים".
רוצו בהמונכם!...



מיכאל אחרי הזכיה, במסדר שהמ"כ מנהל -





















אני ליד הבמה -















התיק שלי -

11 תגובות:

  1. רוזנפלד - עם האהדה החדשה הזאת למחזות זמר וההתלהבות הכללית אנחנו עוד עלולים לקבל אותך לקהילה... ראי הוזהרת :)

    השבמחק
  2. אודיק, אם מה שגרם לך להגיב בבלוג אחרי חודשיים (!) לקיומו, זה מחזמר, אני מוכנה להמליץ עליך כיקיר הקהילה. או כגבר השנה של הזמן הורוד.

    השבמחק
  3. אריה ואני לעומת זאת, הלכנו לקונצרט בימק"א. היה טירוף. רוב הקהל (שליש אולם בערך) שמע לדעתי את באך מופיע ב- LIVE. אין על ימק"א. תראי למיכאל. שיקנא קצת.

    השבמחק
  4. הראתי לו והוא החליט לחזור הביתה עוד פחות משבוע. לא יכול להתאפק יותר. בכל זאת, קונצרט מיצירות בני משפחת באך (כמו שאריה עצמו עדכן אותי) בימק"א, זה משהו שקשה לעמוד בפניו. 

    השבמחק
  5. אנחנו בטעות איחרנו ל wicked וראינו בערך מהחצי ואמרנו תודה על המזל שגרם לנו לאחר ולא לסבול עוד מהדבר הזה. התלבושות באמת מהממות והתפאורה מרשימה, אבל אפשר לראות את זה חצי שעה, לא צריך לסבול את כל השאר.
    לעומת זאת, ראינו מחזמר אחר מעולה על אף שדווקא אין עליו באז working 9 to 5 אבל אני חושבת שהוא לא מציג עכשיו. וגם זכינו ב-6 כרטיסים.
    ואם מופיע עכשיו moving out אז תלכי גם אליו. שווה ביותר.

    השבמחק
  6. אולי בגלל שאיחרתם לא ממש הבנתם שזה מעולה... נכון שהעלילה זה לא ממש הצד החזק של הענין אבל זה כיף גדול. אני אבדוק על האחרים שאמרת, תודה! 

    השבמחק
  7. איזה כיף לכם.
    פעם, כשלא היינו עם חצי רגל בקבר (מתנצל, תופעות לוואי של קרבה ליומולדת) גם נעה ואני היינו יקירי מחזות זמר.
    שווה לראות את the lion king רק בשביל התפאורה.
    נהההההההההההה - ציגונייייייה.

    השבמחק
  8. הצחקת אותי! ומותק, נראה לי שיש לך זמן עד הקבר, למרות היומולדת המתקרב. יש לכם עוד הזדמנות ב-50 השנים הקרובות פחות או יותר, לכבוש את העולם.

    השבמחק
  9. איך בא לי לתקוע לך משפט פולני שכולל התייחסות כזו או אחרת להיותי אבא... (תופעת לוואי של יומיים אחרי סדר משפחתי ;) ). אבל אני לא אעשה את זה.

    אגב, כשכתבת 50 שנה חישבת את ההסתברות הגוברת לקבלת סרטן עקב מעבר עתידי לטבעון?

    ובלי קשר - איך כיף לך שכולם באו לך פתאום. תמסרי דש למכרים...

    השבמחק
  10. ברצוני להלין על כך שכשביקשתי תצוגה מקדימה של מה שכתבתי הופיע ש-"havitush ציין...." ואילו אחרי הפרסום, לפתע פתאום מופיע שאמר/התי את זה. והרי אני בכלל התכוונתי לציין. ולא בהכרח לאמר.

    ....לילה טוב. אני צריך לישון.

    השבמחק
  11. שוב הצחקת אותי. אני אנסה לברר עם ההנהלה של בלוגר אם אפשר שאתה תציין. האחרים יאמרו.

    השבמחק